linarosell

Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Kärlek är ett stort ord

Av Lina Rosell - 17 september 2011 17:10

För mig är kärlek ett stort ord som kan betyda många olika saker..För mig betyder det att ge någon av hela dig, att gråta och skratta tillsammans med en annan och att lita på varandra och att visa varandra ömhet och trygghet.Jag har inte varit så bra på att visa ömhet osv tidigare menhar mjukat upp för det nu. Jag är mer trygg i mig själv och jag känner att jag vågar visa någon hur jag känner och vad jag vill. Äntligen kan jag säga- hoppas bara att det inte är för sent..Nu finns inga hemligheter längre, jag är en öppen bok och pga det kan jag visa precis allt jag vill och jag kan ge av mig själv och ta emot på ett sätt jag inte kunnat tidigare.Jag älskar, jag älskar så det gör ont i kroppen. På ett sätt som får mig att känna mig lycklig för första gången på länge. Jag har känt samma lycka för 6 år sedan och när mina pojkar föddes. Och nu är den känslan tillbaka. Utan stress och krav vill jag att den ska få finnas kvar varje dag och för alltid. Det finns bara en person som kan få mig att känna så.. det har alltid bara funnits en person. Nu är situationen lite komplierad men jag hoppas såå innerligt att personen vet vad han får mig att känna och att han vet att det är han som jag vill känna de här sakerna med=)jag vill dela allt med den här människan fast på håll. Alltså förstå mig rätt- jag trivs bra med att ha mitt eget hem, min egen ekonomi och mina egna rutiner. men allt det andra..Jag har aldrig läst i någon regelbok eller i någon veckotidning att man måste dela Hela vardagen ( bo ihop ) för att leva tillsammans? Ibland kan det ju vara jättebra att vara på skilda håll, kanske tom bättre. Då får man ju egentid när man vill? Ja jag vet inte och nu var det ju inte det jag skulle skriva alls!Åter till ämnet: Jag älskar och jag njuter av hela mitt hjärta och med hela min själ och det känns helt fantastiskt! Nu ska det bara bli besvarat..? No stress...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards