linarosell

Alla inlägg under februari 2011

Av Lina Rosell - 17 februari 2011 12:06


Eftersom de tidigare klippen ej funkade kommer här ett från Charlies 6-månaders dag=)

Av Lina Rosell - 15 februari 2011 18:07

Igår var det alla hjärtans dag.. =)

Jag älskar högtider och speciellt de då man får presenter. Jag och Martin brukar inte ge varandra presenter eftersom det skulle vara att byta pengar så vi har delad ekonomi. Men ibaldn så kanske man får något litet=)

Igår låg det en söt nalle och en ask med gelé hjärtan på kökbordet när vi kom ner! Tack så mycket, gulligt!


Jag hade planerat att vi skulle äta en kräftstjärtspastasås som vi brukade äta förr.... men eftersom Martin jobbade inatt åkte han redan vid 15 så det blev inget tyvärr. Vi skulle göra det idag istället men Martin skulle på möte på NordicClub samt lämna tillbaka några filmer så det blev inegt idag heller... vi tycks inte lyckas med något.

Mycket snack och lite verksta´ för oss=( Men men så kan det gå! =)

Det blir vilket som en tidig kväll då jag är helt slut och ska jobba imorgon. Jobbar stängning- 14.15-20.15 så jag behöver nog lite sömn!

Håll tummarna för att det blir mycket kunder imorgon =)

Puss på er!

Av Lina Rosell - 14 februari 2011 21:33

 

Jag har ofta svårt att uttrycka och att visa vad jag känner och har därför , såhär på alla hjärtans, valt ut några ord som säger vad jag egentligen vill säga...



Att gå i dina fotsteg är det jag vill.
När jag faller vill jag falla in i dina armar.
Du är vacker och ger mig mod!
Dina ord glänser i mina ögon.
Att älska dig gör mitt liv mjukt och behagligt.
Du lämnar spår i mitt hjärta.


jag har så svårt att säga det jag vill
jag vågar ej
jag tänker orden dag och natt
och orden gäller dig
det är tre ord jag aldrig sagt
till någon annan än
jag vill att du ska veta en sak
jag älskar dig


Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter


Tack för att du finns i mitt och i våra pojkars liv! Puss

Av Lina Rosell - 13 februari 2011 21:49

Jag skrev ju att jag skulle lägga upp videos men men..... men... men.. orkar helt enkelt inte! Vincent har varit magsjuk sen igår så jag har haft fullt upp med tvätt och moppande! Han mår bra nu igen men det var tufft eftersom vi inte haft magsjuka i huset tidigare.... Vet inte ens om det var influensan eller bara något han ätit, det fanns tecken på både och. Men huvudsaken är att han mår bättre. Nu håller vi tummarna för att jag Charlie, jag och Martin klarar oss!!!!! =)


Tidigare idag tog jag spånkan och bussen till Maxi och handlade lite mat och blöjor. Jobbigt var det kan jag lova! Det är skönt att komma hemifrån på egen hand en stund men 4 papperpåsar fulla med mat samt ett stor-pack blöjor blir rätt så tungt efter en stund... Så nu har jag en grym träningsvärk i axlarna och jag har pain in my hands!!!!!! Men det går väl över tills imorgon, hoppas jag=)


Vill gärna lägga upp en bild eller två dock....

   

Av Lina Rosell - 12 februari 2011 16:24

Här kommer lite bilder så får vi se om jag lägger upp en video eller två ikväll när monstrena sover!

                                                                                                                         

Av Lina Rosell - 11 februari 2011 23:10

Jajamensan äntligen är vår dator hemma och fungerande igen=) Så skönt att slippa blogga på mobilen! Eftersom mina klipp jag lagt in via mobilen inte funkat kommer jag imorgon uppdatera med lite bilder och videoklipp på kidsen=) Kom tillbaka imorgon!

   

Av Lina Rosell - 9 februari 2011 18:36

ungefär såhär kul har jag just nu på jobbet!!!

 
Av Lina Rosell - 8 februari 2011 20:22

ja nu har jag hyrt film, två st blev det! Grown ups och Wallstreet. Grown ups var Martins val men eftersom jag inte är sugen på comedy fick det bli en till, alltså wallstreet! Har hittills gillat allt Shia Lebouf (?) gjort så jag har höga förväntningar !! Återkommer med resultatet! Puss

 
Ovido - Quiz & Flashcards