linarosell

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

augusti

Av Lina Rosell - 3 augusti 2012 19:34

Månaderna bara springer iväg! Om ca 1 vecka blir vincent 4 år och charlie blir 2 år... Hjärtat jublar över att de är så stora, fina och duktiga pojkar men samtidigt blir jag lite svartis på alla de som får bebisar nu;) det är ju så mysigt med en liten... Det är supermys nu med men på ett helt annat sätt! Mina pojkar är så självständiga att man redan får en försmak av tonåren då de knappt vill veta av sina föräldrar:) jag ser dock till att värdera deras barndom till max så varken jag eller dom glömmer bort hur bra vi haft det trots en hel del bråk och gråt;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Skapa flashcards