linarosell

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Rosell - 30 mars 2011 10:54

En bild på någon jag saknar... fortfarande har jag inte några gamla bilder på den här datorn.. det finns så många personer jag saknar! Min syster Petra som lämnade oss 1992, min far, min mormor och morfar.. Jag har många bilder på dem här hemma som jag tittar på ofta men jag har inga på datorn tyvärr...Men..

Jag kan lägga in en bild som symboliserar typ samma sak..

Den här bilder är tagen under en kväll på Harrys med systrarna Rosell mfl. Min syster Johanna fyllde år!

Min äldsta syster Jenny bor numer i Lkpg och min bror har fått en son som är 2 månader yyngre än Charlie. De sakrna gör att jag vill hem till Lkpg igen! Jag saknar min familj och speciellt mina systrar.. Jenny har en dotter som är 10 månader äldre än Vincent och de leker så bra ihop och sen har vi Simon som är jämngammal med Charlie...

Jag skulle vilja vara där igen för den sociala biten både för mig och för mina barn!

Därför kommer den här bilde på mina systrar!

 

Av Lina Rosell - 29 mars 2011 11:53

  Det här kortet togs när vi var i London och hälsade på pojkarnas faster, deras gudfar och lille kusin Jackson, som inte är så liten längre=). han blir två om mindre än en månad!!! Här vill Vincent kolla om han fått några tänder ännu=)

Av Lina Rosell - 28 mars 2011 17:29

En bild på dig själv och någon du inte träffat på länge??

Som jag skrivit tidigare har jag ont om bilder från förr på den här hårddisken så jag akn tyvärr inte hitta någon... men jag kan lägga in en bild på en person som jag önskar bodde i närheten så vi och våra barn kunde sos lite oftare=)

 

Av Lina Rosell - 25 mars 2011 12:15

Den här bilden ska vara en gammal bild på mig men jag har inga riktigt gamla bilder på mig så jag får ta den som nog var tagen tidigast som jag har tillgänglig på datorn... alla de riktigt gamla sitter i mina album i pappersformat=)


Den här bilden är tagen i Egypten när jag och Martin precis anlänt till vårt hotell, tror det var 2007.Så det var innan barn och alla extrakilon jag har lagt på mig och blivit av med och lagt på mig igen och åter igen blivit av med=)


 

Av Lina Rosell - 24 mars 2011 21:00

Nu har Martin varit med pojkarna hos hans föräldrar sen i tisdags... Det är skönt att få vara själv några dagar. Att få sova ordentligt och fokusera på jobbet och hemmet.

Det går bra för mig på jobbet nu och min statistik har ökat stadigt från vecka till vecka! Varje vecka får vi personliga diagram över hur vi har sålt föregående vecka och det ser bra ut! Jag har utvecklats enormt sen jag kom tillbaka från mammaledigheten och det känns kanon. Jag har lärt mig att sälja på mitt sätt samtidigt som jag tagit åt mig av tips och råd från våra chefer=) det känns bra och jag hoppas jag växer mer som säljare och att jag har en stor framtid inom GameStop=)

Imorgon kommer min pojkar hem igen=) Jag saknar de så det gör ont i bröstet!

Martin ska jobba extra under helgen så jag kommer ta med mig pojkarna till min mamma från lördag till måndag så jag får spendera tid med dem ordentligt på egen hand nu när vi varit ifrån varandra ett par dagar=)

Vi ska möta upp mamma på station i Lkpg för att sen åka till min morfars syster som fyller 95.. hon är en käck dam=) Sen åker vi vidare mot den lilla skogsbyn Ulrika.... Det är väldigt fint , mysigt och tyst i Ulrika och man kan verkligen koppla av... när barnen är lugna vill säga=) det är hjälper till på den fronten är mammas vovvar! Hon har 5 st nu tror jag och de älskar barn och barnen älskar dem=) De är duktiga på att underhålla varandra!


Tror jag ska ta ett bad och byta sängkläder i min och martins säng... så underbart att krypa ner i en nybäddad säng=)

 

puss!

Av Lina Rosell - 24 mars 2011 18:36

En konstig tid i mitt liv...

Ja Bilden representerar inte kanske en så konstig tid men en väldigt omtumlande...

Här var Vincent bara en stund gammal och känslorna gick på högvarv, visste varken in eller ut- jag visste bara att han var min, bara min och han skulle vara den viktigaste personen i mitt liv!


 

Av Lina Rosell - 23 mars 2011 10:10

Jag har en stooor familj och den här bilden ska vara på någon i din familj men jag väljer att lägga in bilder på mina syskon. Jag har inte alltid haft så bra kontakt med mina syskon då jag alltid varit minstingen. Nu däremot på "äldre" dagar är vårt förhållande bättre och de betyder mycket för mig!


         Detta var Jenny,Magnus,Johanna,Andreas och Daniel!

Av Lina Rosell - 22 mars 2011 15:45

Mina pojkar! Mitt hjärta kommer aldrig sluta slå dubbelslag för min Charlie och min Vincent, de är de jag älskar mest av allt=)


   

Skapa flashcards