linarosell

Alla inlägg under juni 2012

Av Lina Rosell - 7 juni 2012 14:58

Igår samlades hela min familj hos min mor i Ulrika för att fira min 30årsdag och min mors 65årsdag.

Vi hade tur med vädret ( dock lite blåsigt ) så vi kunde sitta ute i trädgården. Vilket var tur då vi var 11 vuxna och 12 barn=)

Det var en jättefin dag trots att min familj inte är de mest sociala och pratglada ;) Hahaha

Jag fick bidrag av mina syskon med familjer till min soffa ( och av min mor ) och det är jag superglad för. Har velat ha en ordentlig soffa väldigt länge nu men inte haft råd att köpa en på egen hand så äntligen! Nu har jag en beige våsits med divan som är specialtillverkad=) Givetvis köpte jag den via Blocket men begagnad gör mig ingenting=)

Både jag och mamma fick också jättefina blommor både i kruka och i bukett.. jag fick nästan tårar i ögonen för jag är inte van vid att få presenter! det var jättegulligt av er kära familj=) Här kommer några bilder på blommorna=) Och så råkade de slinka med en bild på Charlie från imorse... kameran på min mobil är awesome!!


         

Och så måste jag ju givetvis berätta att idag kommer bästaste hannie hit!!

barnen är superglada för det och jag emd=) På lördag ska vi ju fira min 30årsdag så det känns kanon att hon kommer lite tidigare=) Puss på er=)

Skapa flashcards