linarosell

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lina Rosell - 26 augusti 2012 10:40

Roligaste lördagen på länga! Många nya saker provades:) fantastiskt!

Av Lina Rosell - 22 augusti 2012 19:11

Blev utbjuden på date idag när jag var och handlade men tackade nej.... Fan!!

Av Lina Rosell - 15 augusti 2012 18:48

Åhhh va vi är trötta här hemma! Dag 3 av inskolningen är klar och det funkar bra :) båda barnen har fyllt år och det firades hos farmor och farfar i gusum:) tårta, mat och fina presenter! Supertrevligt!
Den 25e ska vi fira lite mer då mormor och gudmor kommer på fika:)
Lite tråkigt var det dock då ingen från min familj ringde för att gratta barnen men jag väntade mig inget annat:/
I helgen är det augustifesten i norrköping så då ska vi se till att barnen får ett bra avslut på sommaren med karusell och fyrverkerier:)

Av Lina Rosell - 15 augusti 2012 18:48

Åhhh va vi är trötta här hemma! Dag 3 av inskolningen är klar och det funkar bra :) båda barnen har fyllt år och det firades hos farmor och farfar i gusum:) tårta, mat och fina presenter! Supertrevligt!
Den 25e ska vi fira lite mer då mormor och gudmor kommer på fika:)
Lite tråkigt var det dock då ingen från min familj ringde för att gratta barnen men jag väntade mig inget annat:/
I helgen är det augustifesten i norrköping så då ska vi se till att barnen får ett bra avslut på sommaren med karusell och fyrverkerier:)

Av Lina Rosell - 3 augusti 2012 19:34

Månaderna bara springer iväg! Om ca 1 vecka blir vincent 4 år och charlie blir 2 år... Hjärtat jublar över att de är så stora, fina och duktiga pojkar men samtidigt blir jag lite svartis på alla de som får bebisar nu;) det är ju så mysigt med en liten... Det är supermys nu med men på ett helt annat sätt! Mina pojkar är så självständiga att man redan får en försmak av tonåren då de knappt vill veta av sina föräldrar:) jag ser dock till att värdera deras barndom till max så varken jag eller dom glömmer bort hur bra vi haft det trots en hel del bråk och gråt;)

Av Lina Rosell - 3 augusti 2012 19:34

Månaderna bara springer iväg! Om ca 1 vecka blir vincent 4 år och charlie blir 2 år... Hjärtat jublar över att de är så stora, fina och duktiga pojkar men samtidigt blir jag lite svartis på alla de som får bebisar nu;) det är ju så mysigt med en liten... Det är supermys nu med men på ett helt annat sätt! Mina pojkar är så självständiga att man redan får en försmak av tonåren då de knappt vill veta av sina föräldrar:) jag ser dock till att värdera deras barndom till max så varken jag eller dom glömmer bort hur bra vi haft det trots en hel del bråk och gråt;)

Ovido - Quiz & Flashcards