linarosell

Alla inlägg under januari 2011

Av Lina Rosell - 22 januari 2011 12:22

liten video;)

 
Av Lina Rosell - 20 januari 2011 11:46

nu har vi varit på 5 månaders kontroll och vaccination med Charlie:) sprutorna skrek han som tokig av men det gick över lika fort och efter välling sover han nu gott i vagnen! Hans nya mått är: 9290 gr och 68,4 cm! Vilken bamsing till pojke;)

 
Av Lina Rosell - 15 januari 2011 13:16

här kommer ett klipp på Charlies premiärtur i gåstolen:)

 
Av Lina Rosell - 8 januari 2011 21:38

Kalkonen var smaskens och barnen har hållt sig lugna;) moster Johanna busade med dem så pass att de båda däckade vid 19-tiden! Nu ska vi göra detsamma! Natt Gott!

 
Av Lina Rosell - 7 januari 2011 21:08

Ja då var det fredag.. En vecka efter nyår och som varje år åker vi mot min mamma i Ulrika för kalkonmiddag;) vi sover övernatt också för att Martin ska slippa köra så mycket på en dag, det är ändå 10 mil dit... Vi hörs

 
Av Lina Rosell - 6 januari 2011 09:39

nu är Charlie snart 5 månader och sitter i egen matstol när han får gröt eller när han joinar mamma för matlagning i köket;) han är fortfarande jätte hostig och vaknar flera gånger på natten:/ vilket resulterar i en inte alltför glad mamma:( förhoppningsvis blir det bättre nu för på lördag ska vi till mamma på kalkonmiddag och sova över... Hoppas hoppas! Blev medbjuden på tjejkväll lördag också men eftersom vi ska iväg fick jag tacka nej.. Men nästa gång hoppas jag att jag kan följa med! Vincent är sitt vanliga trotsiga jag men vi arbetar med honom så det ska släppa..alla barn går ju igenom trotsiga perioder dock. Har även kontaktat BVC ( stängt ) idag ang träff med logoped, Vincents tal blir ju bättre var dag och pojkar är ju statistiskt sett senare med tal än flickor men han kan och vill och vi övar och övar men nu behöver vi lite hjälp. Det finns ju hjälpmedel man kan använda sig av för att underlätta taletcså det hoppas jag att vi ska få hjälp med!I övrigt är det inget nytt, jag ska börja jobba första februari.. Ja om jag någonsin får mitt schema vill säga:/ 

 
Ovido - Quiz & Flashcards