linarosell

Alla inlägg under maj 2011

Av Lina Rosell - 2 maj 2011 21:38

Jag läser gärna andras bloggar- speciellt bloggar om familj och barn eftersom vi har ett delat intresse..

men den senaste tiden är allt så negativt!

Mina barn gnäller, min man är dum i huvudet, mitt barn är konstant sjuk....??

Jo det är jobbigt men det är livet! Livet är inte alltid en dans på rosor och många ggr behöver man bryta ihop, gråta och beklaga sig.. men men men sen måste man ta tag i skiten, resa ssig och försöka kämpa sig till en positiv syn på allt. Allt blir bra!

Mitt liv är rätt så uppochner just men jag håller ihop! Jag gråter ofta på kvällarna men jag försöker se det goda i det onda=)

Jag och min kärlek har börjat arbeta på vårt förhållande, vi har bestämt att ta det naturligt, börja från början och söka efter en nytändning=) och det känns jättebra! Allt är så mycket mer avslappnat och faktiskt rätt så gulligt;)

Ser fram emot framtiden även om vi kanske inte kommer bo tillsammans till att börja med kommer vi kanske iallafall att dela vardagen ihop=)

Jag älskar honom....

Vad jag försöker säga är att allt såg såå mörkt ut men vi bearbetade  allt, pratade och stöttade och nu blir det bara bättre=)

Mina vänner-försök se det positiva istället och se livet från den andra sidan, den ljusa så ska ni se att allt inte känns så negativt som det låter i era inlägg!

Läser även bloggar om människor med nära och kära som är kroniskt sjuka och de lyckas alltid förgylla min dag med sin kämparglöd och sin kärlek till varandra!

pUSS OCH GODNATT!

Ovido - Quiz & Flashcards