linarosell

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Septembers första fredag

Av Lina Rosell - 2 september 2011 14:56

Sen jag flyttade till eget har jag , som jag skrivit tidigare , bara njutit. Den här helgen går i samma tecken. Om ca 2 timmar kommer min kollega Mattias och hans fästmö Sanette hit med tacos=) Mums- har inte ätit tacos på evigheter!

Har redan smuttat på rosévinet..;)

Jag vill verkligen ta tillvara på sommarens sista dagar, man känenr ju att hösten ligger i luften så nu är det bara att ligga i för att klämma ur det sista ur solen.

Jag har ju inte gjort något speciellt under sommaren.. tiden har gått åt till jobb, flytt osv osv.. har inte ens varit och badat iår. Och jag som Älskar att bada. Att få simma ut i någon kristallklar sjö och bara känna lugnet... men inte iår!

Iår har jag stressat alldeles för mycket så nu är det min tur att koppla av!

Efter tacosen blir det eventuellt en tur till någon uteservering.. Har fastnat rejält för Bishops. En mysig uteservering med god dricka och trevlig personal, ett bra ställe helt enkelt=)

Vi får se vad som händer... vill inte planera.

Sanette ( Nettan ) mår lite dåligt också så vi får se om Mattias kanske vill gå ner själv så vi kan snacka lite jobb också=)

Jobbet har känts lite sisådär senaste tiden så det skulle vara skönt att snacka av sig lite!

Alla har ju sina egna problem med sina jobb men ja.. jag vet inte..

Jag är snart 30 och sitter med ett kontrakt på 3h/v?? Jag vill och måste ha en stabilare arbetssituation än så!

För min familjs skull söker jag flera jobb varje dag men hittills har jag inte fått napp på något. Men jag kämpar vidare, någon måste ju tycka jag är intressant, hoppas jag. Jag är ju wett så twewlig iallafall;)

Ja nej.. jag får nog slänga mig i duschen nu och göra mig lite presentabel inför gästerna=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards