linarosell

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Snart dags..

Av Lina Rosell - 10 juli 2011 17:16

Om 21 dagar är det dags för flytt...

Och jag som sa att jag aldrig skulle flytta igen! Men men nu är det såhär iallafall.

Har fått en jättemysig lägenhet vid strömsparken i stan. Det är en 2rok på 76 kvm=) Känner tjejen som bor där idag och jag är yberlycklig att jag träffade henne på den där festen för några veckor sen så jag fick nys om att hennes lya var ledig=)

Pojkarna kommer få sovrummet som är jättestort och min dubbelsäng kommer platsa perfekt vid ena kortväggen i vardagsrummet, vid väggen som ligger brevid öppningen till hallen vid sovrummet=) Hur som helst-kommer bli jättebra!

pojkarna kommer vara hos mig varannan vecka, eller ja till att börja med kommer det bli lite hattig fram och tillbaka iom födelsedagar, inskolning, jobb m.m men när han kommit plats blir det varannan vecka.

Hur jag ska få det att funka med jobbet blir kurigt men min chef vet hur det ligger till och är helt med på noterna vad gäller schema och allt annat klurigt har jag familj och vänner till hjälp med=)


Nu har jag förövrigt precis avslutat min 10e dag i rad på jobbet!! Det känns i kroppen men det är värt det när jag får lönen i augusti och sen är det alltid trevligt att visa framfötterna=)

Försäljningen har inte legat på topp vilket har varit trist-vädret har varit lite för bra för Tv-spel helt enkelt men lite har vi sålt ändå=)

Imorgon kommer vår 3e kollega tillbaka men fram till 1a augusti blir det bra med timmar för att sen lugna sig lite då chefen kommer tillbaka från sin semester=/ Kan inte han vara borta för alltid så jag får bra med timmar? =) Hahaha, nej då han är en bra BC!


Pojkarna växer och frodas här hemma=) Om en månad är det åter igen dags för kalas!!! Charlie blir 1 år och Vincent blir hela 3 år=) Det känns verkligen konstigt att tiden springer iväg så fort med de små, jag menar- jag blir ju aldrig äldre!

Kalaset kommer i vilket fall hållas hållas hos mig den 13e. Och vi har bjudit in våra familjer och de närmsta vännerna med barn i pojkarnas ålder. Jg har bestämt mig för att kontakta TårtverkstanŽi Lkpg igen för lite marsipan tabletter... m.m

Vincents tårta på självklart Cars-inspirerad och Charlies blir nallebjörnar... sen ska pojkarna få hjälpa till med att göra en godistårta med choklad fyllning=)

Det kommer bli PERFEKT!! och självklart många ljus och ballonger=)


Nu blir det en lugn kväll med lite bad i badkaret för barnen och lite chirre för mig och den andre vuxne i huset=)


Kram på er och ha det bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards