linarosell

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

MMS-bloggning

Av Lina Rosell - 6 januari 2011 09:39

nu är Charlie snart 5 månader och sitter i egen matstol när han får gröt eller när han joinar mamma för matlagning i köket;) han är fortfarande jätte hostig och vaknar flera gånger på natten:/ vilket resulterar i en inte alltför glad mamma:( förhoppningsvis blir det bättre nu för på lördag ska vi till mamma på kalkonmiddag och sova över... Hoppas hoppas! Blev medbjuden på tjejkväll lördag också men eftersom vi ska iväg fick jag tacka nej.. Men nästa gång hoppas jag att jag kan följa med! Vincent är sitt vanliga trotsiga jag men vi arbetar med honom så det ska släppa..alla barn går ju igenom trotsiga perioder dock. Har även kontaktat BVC ( stängt ) idag ang träff med logoped, Vincents tal blir ju bättre var dag och pojkar är ju statistiskt sett senare med tal än flickor men han kan och vill och vi övar och övar men nu behöver vi lite hjälp. Det finns ju hjälpmedel man kan använda sig av för att underlätta taletcså det hoppas jag att vi ska få hjälp med!I övrigt är det inget nytt, jag ska börja jobba första februari.. Ja om jag någonsin får mitt schema vill säga:/ 

 
 
 
Ingen bild

evisen

6 januari 2011 21:46

ska du börja jobba? på gamla jobbet? kan nog va skönt o komma ifrån lite. logoped? ja kanske kan vara en bra idé...men SÅ sen är han väl inte?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards