linarosell

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Trött och lite mer trött=)

Av Lina Rosell - 4 december 2010 16:25

Vad trött man blir när man har 2 barn.. jag som gnällde över att jag var trött när Vincent var bebis men ack så fel ajg ahde. Ett barn var inte jobbigt! Nu vet jag vad ordet trött betyder..=) Jag ser fram emot när Charlie börjar med välling och förhoppningsvis sover hela nätterna..=) Men men tills dess får jag härda ut=)


Just nu sitter Martin emd Charlie i knät och försöker få Charlie att göra nr.2 för han har lite ont i magen..stackars!

Vincent sitter brevid mig och tittar på Mullvaden i stanī! Asbra, och han pratar polska i filmen också=)


Ja.. jag är hungrig också.. har bytt ut ett mål om dagen mot en proteinshake .. ska snart byta ut ettt mål till men jag klarade inte 2 mål direkt, jag blir så fruktansvärt hungrig! Det var för svårt att gå från att äta precis vad man vill när som helst till att äta havregrynsgröt till frukost, frukt eller grönsaker till mellis, shake till lunch, frukt till mellis, shake till middag och keso till kvällsmat.....

Istället byter jag ut lunchen till shake och till middag äter jag en mindre portion ris och rökt lax eller ungsbakad kyckling med ris... inte den mest varierande kosten men det funkar för mig=) Och så träning 3 dagar i veckan plus morgonpromenad 3 dagar i veckan=)

Men om någon vecka eller två ska jag byta ut även middagen till shake och äta lite mer stadigare mellanmål... det blir nog bra!

Har även inhandlat nya pjucks och inlägg så jag kan springa på bandet på gymmet. Testade lite idag och det kändes bra men jag måste ta det pö om pö eftersom jag får så ont i fötterna..=(


Pallar verkligen inte skriva mer nu, måste äta något efter allt detta prat om mat.. klockan är ju 17.39 så det blir sista födointaget för idag=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards