linarosell

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

Mycket har hänt

Av Lina Rosell - 5 november 2010 15:57

Här har det hänt mycket men jag orkar verkligen inte skriva och berätta så jag drar en kortis=)

*Jag har haft en " photoshoot " med Nettan och Mattias...

*Charlie blir 3 månader på fredag och han är fortfarande förkyld, är väl inne på sin 4e vecka nu och han har även fått ögoninflammation på båda ögonen=(

*Vincent gnatar och tjatar som vanligt=) En incident på hans förskola gjorde att mamma Lina och pappa Martin blev som tokiga... Fick inte blöjan bytt ,utan fick gå med bajsig blöja i flera timmar så han knappt kunde sitta eller gå på kvällen pga blåsor och öppna sår i och vid rumpan=( Det gormade jag om rejält vid nästa dags hämtning och på föräldramötet!!

*Martin och jag är trötta som vanligt men men det blir bättre=)

*Fredagen 12e ( Charlies 3månaders dag ) åker jag och Martin till Riga=) Hans chef bjuder de anställda med respektive till Riga över natten men flyg och hotell och julbord m.m SKOJ! Vi kommer hem dagen efter vilken är skönt då jag inte vill vara ifrån barnen längre än max 24 timmar! Martin underbara päron passar barnen hemma hos oss, de är såå snälla som ställer upp på barnen=)

*Jag har skaffat årskort på Friskis&Svettis och tränar där 3 ggr i veckan, nu ska kilona bort =)

*Martins syster med familj är hemma på besök från England så dem ska vi träffa hos hans päron på söndag=) Brooks ( Vincents gudfar och Jessicas man ) har inte träffat sin gudsom på jättelänge och han har ännu inte heller träffat Charlie så det ska bli skoj=)


Sen har det säkert hänt flera saker men jag kommer inte på alla nu...;) Har jag glömt något så får det vara så!

En sak kan jag berätta:

Jag har börjat satsa på fotograferingen ordentligt nu... har ingen flashig kamera med en massa roliga tillbehör och skit men jag har något som kallas Photoshop... vilken grej allstå=)

Jag lär mig mer och mer för varje dag och jag fotar allt jag kan!

Skriv gärna en kommentar om ni vill bli fotade=) Jag fotar helst spontana bilder i hemmet eller utomhus- gillar inte poserade och stela foton!!!!

Kram på er!

 
 
Nettan

Nettan

5 november 2010 16:38

Du är dutti lina! Är jättenöjd med dom bilder ja sett =)

http://purplek1tten.blogspot.com

 
Annika

Annika

7 november 2010 09:29

Åh, då blir han glad :) Han älskar att köra runt med dockvagnar. Hur har ni det med förkylningarna nu? får ni något för ögonen på lilla stackarn?

http://wilanand.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards