linarosell

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Igångsättning???

Av Lina Rosell - 4 augusti 2010 19:28

Ja, nu har jag gått över 6 dagar...=(

Var på kontroll hos BM idag och hon kände, och klämde och kollade allt som vanligt och utifrån de känningar jag har tror hon att det är på G. Hon tippar på att det komemr en bebis i helgen. Jag hoppas på det också..

Men innan jag berättar om det vill jag berätta om dagen:

När vi satt i bilen var jag jättehungrig så vi stannade vid Macdonalds  så jag kunde köpa nuggets meny=) Mums.. blev mätt på typ 2 st nuggets men Fantan var god=)

Jag tog det dumma beslutet att ge Vincent en lite bit nuggets, glömde bort att han blir åksjuk... urrkkk... hela hans säte och hans bilstol var det kräks på och hela honom och självklart hade vi inget ombyte med oss... Vi skulle åka raka vägen till Marie och hälsa på efter kontrollen men det fick vi såklart avboka... Fick däremot gå akut till H&M och köpa byxor så han skulle få något på benen=) Sen på tillbaka vägen hände något...Ja skit samma, jag är förbannad nu och tänker fortsätta med det tills jag får en förklaring!

Nog om det, ska bada Vincent nu och hoppas på att han vill sova sen för det vill jag!

Nu får  vi se när bebis kommer=) På ett sätt hoppas jag på nu elelr i helgen eftersom jag är grymt trött på att vara gravid och på ett annat sätt hoppas jag på igångsättning den 11e för då vet jag med all säkerhet att jag får föda i Linköping=)=)=)=)=)

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards