linarosell

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Vad ska jag säga

Av Lina Rosell - 16 juni 2010 21:06

Om ca 3 veckor är det dags för Martins 30års fest... eller ja det VAR dags..

De som anmält att de kommer är jag evigt tacksam för, Eva, Mattias, Frigge och Nettan. Några har anmält att de inte kan pga av jobb och andra anledningar. De flesta har inte ens tagit sig tid att svara..

Jag skicka inbjudningar för ca 2 månader sedan... kan man inte ta ledigt från jobbet när festen är då-när man har 2 månader på sig? Kan man inte ta 5 sekunder att svara på inbjudan?

Jag har tagit beslutet att ställa in festen.

Martin kommer bli grymt besviken och ledsen över detta men vad ska jag göra? Har kommer bli ä nnu mer ledsen den 3e när han upptäcker att ingen av hans närmaste vänner kom för att fira honom. Martin vet nämligen om festen så nu måste jag berätta för honom att det inte blir något.. vet inte vad jag ska säga?

 
 
Annika

Annika

17 juni 2010 09:34

Kan ni inte ha en mindre fest med de som sagt att de ska komma då? Så blir det ju något ändå, de som inte kommer får väl skämmas på egen hand sen...

http://wilanand.wordpress.com

 
Annika

Annika

17 juni 2010 10:45

Haha, ja visst är det bra med sånt, men vi får se hur vår budget ser ut framåt hösten, blir nog begagnat till en början för oss iaf =/

Ja men då får han ju lite firande iaf, men visst är det tråkigt att det inte blir fler på 30-års kalas. Men det är ju svårt mitt i sommaren! Har själv svårt att få ihop folk när jag fyller mitt i semestern....

http://wilanand.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards