linarosell

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Måndag

Av Lina Rosell - 12 april 2010 08:52

Jo. idag ör det måndag igen. Jag och Vincent har precis ätit macka, skögsbärssoppa och yoghurt framför bolibompa.. vilken lyx=)

Martin sover fortfarande.. han börjar sina 2 veckor natt nu så han ska sova till 10. Inatt hade han bröstsmärtor så han fick ringa Sjukvårdsrådgivningen..??? Inte första gången detta händer men det är första gången han själv fattar att han måste söka läkare för det. Jag hoppas innerligt att det inte är något farligt, vi har haft mycket tur på sistonde så på något underligt och tråkigt sätt är det ju dags för något dåligt.. men jag hoppas, hoppas!!

Vårdcentralen skulle ringa upp honom kl 08.45 mrn jag tvivlar på att han svarade då han är totaltdäckad.. ska nog kolla hur det går för han=)

Idag blir det för övrigt en lugn dag. Vi ska åka till Klcoket och kolla in radhuset igen, ska blli spännande att se huset i ljuset av att det faktiskt är vårt..hihihi

Mamma ringde innan och sa att hon kommer hit när det är dags för flytt med sin bil och släp så Martin kan köra kartonger osv så passar hon Vincent ( + hundar ) i huset. Det är ju staket runt hela baksidan så varken barn eller hundar kan ju rymma någonstans=)

Det känns skönt att få lite hjälp. Mamma kan ju inte bära så mycket men hon kan ju hjälpa med monstret=)

Jobbigt bara att jag inte heller kan bära men jag gör det jag kan så får vi se hur det går, städning och packning är det jag som får ta=)

Min bror Andreas kunde också hjälpa till med att bära så länge det är på en helg så det kommer vi nog utnyttja=) Tack=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards