linarosell

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Dantes Inferno

Av Lina Rosell - 4 februari 2010 14:24

Yep, today is the day we´ve all been longing for for so long!!!!!!!

När Martin ,förhoppningsvis snart, dyker upp har han med sig Dantes Inferno=)!!!

Det här spelet har jag väntat på länge nu. det ska vara i lite samma anda som God Of War ( som det för övrigt kommer en 3a på i mitten av Mars ) och det verkar ascoolt!!

Om jag får någon tod att spela det återstår att se men jag hoppas Martin och jag kan hålla Vincent lugn så vi kan få testa lite;) Imorgon kommer ju Hannie också så då blir det inge spel under helgen, eller jo kanske lite granna!

Lördag är det heldags pass för min del på jobbet. Hade gärna sluppit det eftersom Hannie är här men jag har fått riktigt dåligt med timmar den här månaden så jag har verkligen inte råd att missa något alls... =/

Jag gillar verkligen mitt jobb men ibland önskar jag att jag ttagit mig tid att söka fler jobb innan jag tog detta...tyvärr.. nu när vi har en till bebis påväg känns det jobbigt att vi ska klara oss på mindre pengar än vad vi kan..?? Vi skulle helt enkelt behöva 2 heltidstjänster, eller minst att jag har en halvtid så vi hade vetat hur mycket man får varje månad.. men men nu är situationen som den är och jag kan inte göra något åt saken just nu.

Vi får se hur det blir när jag går på mammaledighet!

Nu ringde Martin, ha ska på synundersökning 15.15, hoppas verkligen att den går fort!

 
 
Annika

Annika

12 februari 2010 21:15

Ah, Andreas spelar också Dante's Inferno, det var riktigt häftigt! =D

http://wilanand.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards