linarosell

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Inskrivning

Av Lina Rosell - 26 januari 2010 12:02

jajamensan.. nu har vi varit på inskrivning=) Barnmorskan tog blodprov ( 2 rör denna gång ), urinprov och blodtryck. Blodtryck låg på 120/75, blodsocker på 4,6 och järnvärdet på 123 så allt så kanonbra ut! Känns bra att jag kan fortsätta äta grillchips och dricka cola ibland.. hahaha, ibland måste själen också få må bra!


Nu sover Martin och Vincent. Jag tänkte beställa mat från pizzaonline men kommer inte in på sidan=( Jag är så hungrig och jag kan inte gå och handla förrens antingen Vincent vaknat eller Martin...

Vi ska som tur är storhandla imorgon så då blir det att starta med alla portioner igen- alltså köpa köttfärs och sånt och laga matlådor och småportioner till Martin och Vincent så det alltid finns klart i frysen, så smidigt att slippa göra sånt på kvällarna=)


Nu har jag inte så mycket mer att säga... funderar på att köpa nya badbrallor till lillen så vi kan knalla till badhuset nu i veckan=) Vincent är inte helt frisk ännu men när han är det skulle det va kul med en tur, om man vågar visa sig i baddräkt vill säga=) Kanske borde vänta tills magen växt lite mer så jag ser mer gravid ut än tjock. hahaha

ha det gött nu allesammans! Skriv gärna i gästboken, har inte ett enda inlägg där ännu=(  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards