linarosell

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Tvätt och cravings

Av Lina Rosell - 19 januari 2010 19:42

Jag är sugen på allt just nu! jag skojar inte, jag ärverkligen sugen på allt men jag vet inte vad!! Det är så underligt jobbigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen=(

Kan någon ge mig tips?


Vincent somnade för en stund sedan vilket är skönt för han har inte somnat förrens vid 21 varje kväll nu... hopaps han sover länge innan han vill ha välling=)

Martin jobbar natt nu i 2 veckor så han är på jobbet sedan 2 timmar tillbaka..=)

jag själv , som sagt , sitter här i soffan och är bara sugen på en massa saker som jag inte kan sätta fingret på... BLÄH!


Ja en bra sak idag är ju att vår tvättmaskin äntligen blev installerad! Tjohoo=) Kanonkul! det går ju inte vtätta i källaren pga olika orsaker som jag redan nämnt i ett tidigare inlägg så nu är min lycka gjord. Jag har tvättat konstant sen den installerades=) Det blir ju en del tvätt när man inte har några tvättmöjligheter. Vi har tvättat lite hos Martins föräldrar när vi varit där och en del hos mamma när vi varit hos henne men när man har barn blir det ju några maskiner i veckan!

 Kvällen blir lugn för mig! Funderar på om det är något skoj på TVn men utan kanaler gissar jag att det är ganska kört..=/ Vi har 1an,2an,4an,6an,7an och en dålig sändning av Animal Planet=) Får jag snart mitt radhus ska jag fira med kabelTV .. hahahaha!


Hoppas ni alla, alla ni 3 som har lösen till bloggen ( =) ) har en kanonkväll och att vi ses snart! Kramen

 

 
 
Annika

Annika

20 januari 2010 10:13

Har inga tips, när jag var gravid åt jag kiwi och drack massa mjölk i början, supergott! =D

Ja, haha, synd på tatueringen men Alex finns nog kvar år 2011 också. =)

http://wilanand.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards