linarosell

Direktlänk till inlägg 11 januari 2010

Öppna Förskolan

Av Lina Rosell - 11 januari 2010 12:38

Idag har jag och Vincent varit på Öppna Förskolan Fenix. Den ligger precis över gatan och det är verkligen kanon där! Personalen är jätte trevliga och de andra föräldrarna verkar vara lite halvgalna som en själv=)

Men jag saknar ÖF i Ryd. Det var ju där resan började med Vincent..=/ Men jag har planerat att köpa ett länskort istället för stadskort vid löning. Då har jag möjlighet att ta tåget till Linköping när som helst jag vill=)

Tror det skulle vara bra att få komma ut lite och att få komma tillbaka till vännerna i Ryd. Träffa Annika och William lite mer, var ju så länge sen sist!

Men men vi får se hur det blir-måste stämma av räkningar med lönespecen först så får vi se vad vi har råd med=)


Nu är Vincent däckad i sängen efter lek och stoj på ÖF och jag har precis slängt i mig lite lunch. Hoppas han sover en stund till, kanske jag hinner ta en liten nap innan det är dags för rond 2=)

jag har även hunnit med att skicka lite bilder till Fuji.se för framkallning.. beställde förstoringar som jag ska rama in och ge bort i present=) Jag har photoshopat dem en del också- höjt exponeringen och ändrat lite i färgerna- så skoj!!


Ja om man skulle försöka sig på en kort nap=) ha det bääst!

 
 
Annika

Annika

11 januari 2010 17:53

Jaaaa, träffa oss! =D (vi kan ju också bli bättre på att åka till Norrköping faktiskt)

http://wilanand.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Rosell - 27 november 2012 20:40

Ja då var det dags för den årliga inventeringen...på jobbet alltså=)   Dagens arbetspass startade kl 09.30 med att jag anlände till jobbet i en grön BMW..mums=) Med kaffet och frukostmackan startade jag dagens rutiner- daglig inventering, damms...

...

Av Lina Rosell - 10 november 2012 17:32

Jag vet att jag är som ett gammalt klädesplagg man bara kastar bort när man tröttnat.... Förtjänar jag det? Kanske.. Är jag mycket bättre än så? Ja.. Vill hjärtat stanna?Ja.....

Av Lina Rosell - 3 november 2012 17:54

Ny månad med sin alldeles egna kyla.. Önskar jag kunde besöka minneslunden i Lkpg idag. Jag skulle vilja tända ljus för de nära och kära som gått bort... Min syster, min pappa, min mormor, morfarn, farmor och mina syskons pappa... Jag får tända lit...

Av Lina Rosell - 19 oktober 2012 20:22

Jo men jag trivs bra så att säga:) allt är ok, jag njuter av det som erbjuds och ja... Jag trivs med tillvaron:)...

Av Lina Rosell - 19 september 2012 19:18

I måndags donerade jag 9 ägg....... Det behövs fler äggdonatorer runt om i landet!! Vill ni veta mer om detta kan ni höra av er tillmig!...

Ovido - Quiz & Flashcards